Webinar: Customer Experience - De weg naar Ouderenzorg van de Toekomst

29 oktober 2020
16:00 tot 17:00
VCK - online

De zoektocht naar de juiste klantentrajecten en -profielen

De coronacrisis heeft de vele uitdagingen in de ouderenzorg op scherp gezet. Verpleegkundigen en zorgkundigen zijn al een tijd een knelpuntberoep, zeker in de ouderenzorg. Ouderen worden (terecht) aangemoedigd om zolang mogelijk thuis te blijven wonen en de regie van hun zorg zelf in handen te houden. De zorg in een woonzorgcentrum wordt hierdoor complexer en vraagt andere competenties bij medewerkers. De vermaatschappelijking van de zorg streeft naar een zorg waarin kwetsbare ouderen een eigen plek in de samenleving blijven innemen. Het samenspel tussen de oudere, zijn mantelzorgers en netwerk, vrijwilligers, buurt en professionele zorg is een complexe puzzel. Zowel de overheid, zorgaanbieders en niet in het minst de zorgvrager zijn zoekende.

Zorgbedrijf zoekt antwoorden in het ontrafelen van klanttrajecten en het definiëren van klantprofielen. Vertrekkende vanuit de vraag of nood van een klant wordt gezocht naar een kwaliteitsvol aanbod dat efficiënt is en de regie maximaal bij de klant en zijn netwerk legt. Uit die oefening zien we uitdagingen liggen in wetgeving, in onderwijs, voor onze medewerkers en klanten. 

Inschrijven:

Ben je lid van het VCK?
Dan kan je je gratis inschrijven via: 

Schrijf je HIER in als LID

Niet-leden kunnen zich nog 2x registreren voor onze webinars:
Wil je al onze webinars bijwonen? Wordt dan vandaag nog lid of neem contact op met An Kint 

Schrijf je HIER in als NIET-LID

Praktisch

De VCK webinar duurt ongeveer 45 min, daarna kan je vragen stellen aan de spreker.

Datum: 
29/10/2020 - 16:00 tot 17:00
Voeg toe aan je agenda

Delen via