Bereken de Cost of non-Quality

Het beheersen van de total cost of quality betekent het voorkomen, bewaken en corrigeren van alle kwaliteitsproblemen. Maar hoe begin je daaraan?

Kurt De SomvieleKurt De Somviele, Sr. Quality Manager bij NWL EMEA, geeft in de sessie van september meer uitleg over de "Cost of Poor Quality" in relatie tot de Total Cost of Quality (ook wel de Cost of Failure).

Targets, probleemzones en opportuniteiten

Hoe kan je dat meten, definiëren en opvolgen zodat je maatregelen kunt nemen om de kosten te drukken? Een slechte productkwaliteit heeft immers een blijvend effect op het behoud van klanten, merkimago en financiële resultaten.

Ontdek hoe je targets definieert, prioriteiten stelt, probleemzones en opportuniteiten in kaart brengt.

Schrijf je nu in voor de ledensessie van dinsdag 17 september bij 4 Wings in Westerlo.

Schrijf je in >>

Delen via

Verwante artikelen

Good vs Poor: een kwalitatieve balans

Kwaliteitskosten kunnen bijdragen aan de reputatie van je organisatie of schade berokkenen. Daarom is het uiterst belangrijk om de waarde van deze kosten goed in de gaten te houden.

Investeren in Kwaliteit

Quality werd in het verleden gezien als een puur operationeel gegeven. Conform blijven aan de norm werd gezien als voldoende. Vandaag vindt er een shift plaats waarbij kwaliteit wordt gezien als een strategische investering voor groei. 

Morsen met kosten in kwaliteit

"Non-conformiteiten zijn de grootste boosdoener in het verhaal van Cost of Quality". Dat zei Kurt De Somviele, Sr. Quality Manager bij NWL EMEA, tijdens de sessie over de total cost of quality.