Het beheersen van de total cost of quality betekent het voorkomen, bewaken en corrigeren van alle kwaliteitsproblemen. Maar hoe begin je daaraan?
Kurt De Somviele, Sr. Quality Manager bij NWL EMEA, geeft in de sessie van september meer uitleg over de "Cost of Poor Quality" in relatie tot de Total Cost of Quality (ook wel de Cost of Failure).
Targets, probleemzones en opportuniteiten
Hoe kan je dat meten, definiëren en opvolgen zodat je maatregelen kunt nemen om de kosten te drukken? Een slechte productkwaliteit heeft immers een blijvend effect op het behoud van klanten, merkimago en financiële resultaten.
Ontdek hoe je targets definieert, prioriteiten stelt, probleemzones en opportuniteiten in kaart brengt.
Schrijf je nu in voor de ledensessie van dinsdag 17 september bij 4 Wings in Westerlo.
Verwante artikelen

Good vs Poor: een kwalitatieve balans
Kwaliteitskosten kunnen bijdragen aan de reputatie van je organisatie of schade berokkenen. Daarom is het uiterst belangrijk om de waarde van deze kosten goed in de gaten te houden.
Investeren in Kwaliteit
Quality werd in het verleden gezien als een puur operationeel gegeven. Conform blijven aan de norm werd gezien als voldoende. Vandaag vindt er een shift plaats waarbij kwaliteit wordt gezien als een strategische investering voor groei.